O nama | Impressum | Kontakt | Marketing | Forum | Prijavi se
image1
01. Kolovoz, 2017., objavio: BikeMagazin
XCO "Vučja staza" 2017.

Protekli vikend na novoj XCO stazi u Otoku Dalmatinskom, u organizaciji BK "Kamešnica" i BBK "Orlov Krug" održan je KUP HR, što je zasigurno bila jedina utrka ovakvoga tipa u Splitsko-dalmatinskoj županiji - XCO utrka HBS B kategorije. A kako čujemo, povratne informacije svih učesnika su riječi hvale. Donosimo kratak izvještaj i rezultate sa utrke...

Yimmiy, ovo je Yimmiy! Rečenica za sami početak ovog izvještaja nije slučajno odabrana, tijekom svih utrka i druženja puno puta, na puno mjesta, sa same staze ili od voditelja na razglas čuli su se povici "Ajmo Yimmiy !", a većina nas nakon nekog vremena ostala je u čudu gledajući tko je taj "Yimmiy"!?

Nakon početne rečenice možda će pojedincima biti jasnije tko je "Yimmiy" ili Vam je pak sve bilo jasno nakon druženja i dodjele nagrada.

Prijatelji naši, biciklisti, sportaši, donatori, volonteri naš mali tim, naš mali mladi tim od nepunih godinu dana, to Vam je "Yimmiy"!! Možda nemamo mogućnosti kao neki veći ili pak oni u većim sredinama, ali uz snažnu volju, zaljubljenost u ovaj sport, podršku najmlađima i naravno sa jakom dozom biciklističke "bolesti" spremni smo za velike izazove. Mislimo da smo jedan takav izazov vrlo uspješno svaladali ove nedjelje kada smo u Otoku organizirali XCO utrku "Vučja staza", poruka je organizatora.

Utrka koja se bodovala za kup HR u 20 kategorija, nije jednostavna za organizaciju, a da je organizacije bila uspješna potvrđuju riječi hvale svih učenika ovog događaja.

Puno truda, vremena, živaca, raznih materijala i materijalnih sredstava uložili smo baš zbog onog osmijeha kojeg ste tijekom druženja imali na licima. Staza na kojoj se vozila utrka kupa HR u cijelosti je imala preinake i velike radove, svojom dužinom od 4,7km po krugu te 180m visinske razlike zadovoljava sve standarde, a najatraktivnijim dijelovima u nju smo unijeli dozu staza sa utrka najvišeg svijetskog ranga”, dodali su organizatori.

Za sve učesnike organizatori su se pobrinuli da na raspolaganju imaju veliki parking pored startno ciljne ravnine sa kojeg puca pogled na glavni spust , udaljenost od svega dvadesetak metara do OŠ Kamešnica u kojoj su vozači imali organizirano spavanje, tuševe, svlačione, zasigurno su dali onaj poseban osjećaj tople dobrodošlice, poseban ugođaj i velike mogućnosti.

Bitno je napomenuti, na utrci kupa HR, XCO "Vučja staza" u Otoku u organizaciji Kamešnica cycling team-a natjecali su se biciklisti iz 30-ak hrvatskih biciklističkih klubova te nekoliko klubova iz susjednih zemalja. Svoje mjesto u Cetinskoj krajini ovih nekoliko dana pronašli su svi, od onih iz Osijeka, Požege, Zagreba, Međimurja, Samobora, Istre, Like, Crikvenice, cijele Dalmacije do prijatelja iz BiH! Jako sunce nije nikog omelo da ne okuša svoju snagu i tehničko znanje na stazi.

U glavnoj utrci Elite kategoriji koja je startala u 12:30 pobjedu uvjerljivo odnio viceprvak HR u XC maraton disciplini Đani Simčić iz KBBXS Adrenalina dok je njegov klubski kolega Anthony Bilić na isti način ostvario pobjedu u natjecateljskoj kategoriji Juniora! Najbrža u ženskoj Elite kategoriji bila je Majda Horvat iz BK Mura Avantura.

Kompletne rezultate svih 20 kategorija možete vidjeti OVDJE.

Mislimo da jakost konkurencije netreba ni spominjati s obzirom da se radi o utrci kupa HR, dok je iz istoga viljivo da ni naš tim nije "za bacit". Nije mala stvar na ovakvoj utrci osvojiti čak četiri medalje i puno dobrih plasmana koji donose bodove u kupu. Na startu utrka u 10:00 h naš je tim imao pet predstavnika, a zasigurno najbrži i najbolji bio je naš predsjenik Ivan Bašić koji vozi u kategoriji Master B. Ivan, inače "začetnik" ove staze, projektant iste i izvođač radova, naš predsjednik dao je sve u stazu, a u ovu natjecateljsku vožnju od četiri kruga i više od toga. Maksimalnim angažmanom na usponima i brzim prolazima tehničkih dijelova Ivan je u svojoj kategoriji osvojio prvo mjesto i zlatnu medalju”.

Za uspjehom oca ide i uspjeh sina, Ivica Bašić pokazao je svoju snaga u kategoriji Sport do cilja dolazi na drugoj poziciji i donosi nam još jednu medalju. Treća medalja na ovom startu dolazi se treće pozicije koju je za BK “Kamešnica” osvojio Ivan Ivanušić u kategoriji Rekreacija.

Uz nagrađenu trojku još su se natjecali i Tino Bašić koji je u kategoriji Rekreacija osvojio sjajno 9. mjesto. Sreća nije pratila, Josip Đula je startao u istoj kategoriji Rekreacija, ali je nakon odličnog starta bio prisiljen odustati od daljnjeg natjecanja . Zadnji na startno ciljnoj ravnini bili su oni najmlađi u 15:30h ,a među njima su se pronašla i tri "Yimmiya". U kategoriji U15 natjecao se Boris Laco koji je unatoč pucanja gume u cilj ušao kao trećeplasirani biciklist i tako klubu donio još jednu medalju.  Posljednja službena kategorija bila je U 14. U jakoj konkurenciji startali su Petar Bašić Pere i Petar Bečko, nakon jakog starta Pere je do same završnice pratio krug prvoplasiranih vozača i tako zauzeo odlično 5. mjesto u kategoriji, 6. mjesto osvojio je naš Bečko uz odvoženi koji krug manje.

Osim ovih službenih utrka klub je proveo i malu rekreativnu utrku za lokalne mališane koji sanjaju svoje velike utrke, naravno kod njih nije bilo ništa manje borbeno, a na tron se popeo najbrži Josip Marković, za njim u cilj stiga je i Bože Vladova dok je treće mjesto pripalo Marko Laci.

Tijekom cijelog dana uz pomoć svojih donatora za sve smo sudionike, prijatelje i pratnju organizatori su pripremili okrijepe sa domaćim sirom, uštipcima, kolačima, krafnama, banama, izvorskom vodom, raznim sokovima i pivom dok je na samom kraju svima zajedno podijeljen ručak. Već ustaljenom taktikom ručka prije dodjele priznanja na samoj dodjeli bio je prisutan veliki broj ljudi koji su osjetili sve emocije sportaša, od onih suza najmlađih to osmijeha i ponosa starijih. Cijelokupni program na važnosti je još više dobio kada je svoju podršku dao proslavljeni boksač Željko Mavrović, načelnik Dušan Đula, te ravnatelj OŠ Kamešnica Miroslav Jukić. Na podnevnu vrućinu svi su bar kratko zaboravili kada je glumac Darko Janeš svojim "bazama" nasmijao prisutne, Darko je stigao kao potpora ovom događaju sa ekipom Zagrebačke pivovare, a ništa nije promaklo ni predstavnicima Turističkih zajednica koji u projektu kao i ostali vide veliki potencijal.

Na samom kraju moramo se još jednom svima zahvalit na velikoj pomoći oko organizacije same utrke te angažmana na samoj stazi nekoliko proteklih mjeseci. Hvala našim mnogobrojnim prijateljima, čanovima kluba, javnim osobama, podzetnicima, lokalnim i državnim zajednicama, doktorima, medicinskom osoblju, članovima Hrvatske gorske službe spašavanja, donatorima, svim ljudima dobre volje koji su nas prepoznali, našim obiteljima”.

Nadamo se da se slijedeće godine vidimo na "Vučjoj stazi" natječemo na višem (nadamo se internacionalom) rangu sa još većim brojem sudionika.

Ajmoooooo Yimmiyy ! Samojako i vidimo se dogodine na "Vučjoj stazi"!

Fotografije sa utrke možete pogledati OVDJE.