Super baka popela Alpe d’Huez 8 puta u jednom danu

Lori Hoechlin, 54, (Rancho Mission Viejo, Kalifornija), baka troje i majka glumca Tylera Hoechlina, završila je svoj prvi Everestingov pokušaj u 2015. godini nigdje drugo nego na Alpe d'Huezu.

Evo kako je to bilo iz njenih riječi:

Bila sam u Orionu, Francuska, 2015. godine s prijateljem. Sjedili smo za doručkom, a ja sam rekla da želim završiti Everest – uspon od 8858m (visina slavnog vrha) na istom brdu u jednom danu, biciklom. Moj prijatelj je rekao, "Trebala bi penjati Alpe d'Huez." Samo smo bili u blizini još par dana, tako da nisam ni imala vremena razmišljati o tome. Valjda radim Alpe d'Huez! Idem sljedećeg jutra.

Slučajno, Tour de France prolazio je za nekoliko dana, a svi su uglovi već bili ispunjeni navijačima. Imala sam dosta za vidjeti. Uspela sam se i vratila se dolje. Ponovno sam otišla. Ljudi su me počeli prepoznavati. Do šestog puta, sve više sam dobijala aplauz.

Bila sam u Cycle Huez biciklističkoj trgovini na vrhu uspona radi punjenja „goriva“ nakon devet sati u trenutku kad sam primijetila da su se potrgale moje kratke hlače! Kupila sam jedan par Biemmesa tamo. Također to je bio dobar izgovor za uzimanje odgovarajućeg dresa. Zatim sam krenula natrag.

Moj GPS sat traje samo 17 sati. Odjednom sam osjetila kako zuji i vidjela sam nisku bateriju. Bila sam na mom osmom i posljednjem usponu. Ako moj sat umre, to se čak ne bi moglo računati. Podigla sam brzinu. U nizozemskom kutu ljudi su napunili ulicu, ostavivši doslovce jedan uski otvor za vožnju. Pljeskali su mi i tapšali leđa pušeći u rogove. Bilo je tako cool. Završila sam za 15 sati i 36 minuta, nešto prije ponoći. Na satu je bilo 134,1 milja (215,81km).

I zapravo nije bila velika patnja. Za mene je to bio samo iznimno dug dan radeći nešto što volim. Odvozila sam i RAAM (Race Across America). Ponekad razmišljam o tome što sam mogla napraviti vozeći bicikl da sam započela u svojim dvadesetima ili tridesetim godinama. Ne žalim, vrijedilo mi je ulagati u moju djecu za te godine. Ali, pitam se ipak.

Penjački savjet od Lori: "Ako želite Everest, odaberite konstantan uspon koji nije toliko strm da će vam slomiti noge. Za mene je najbolja ravnoteža između 7% i 8% uspona."

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More